niedziela, 19 czerwca 2011

dwadzieścia cztery.

Świat się zmienia, słońce zachodzi, a wódka się kończy.
 
Czasem jednak niektóre rzeczy zmieniają się za szybko. Relacje między ludźmi, osoby, wszystko. Czasem trudno mi to zrozumiec. Jak łatwo można się rozczarowac, myśląc że zna się człowieka. Miałam kogoś, w rodzaju przyjaciela. Spędzałam z nim dużo czasu, relacja wydawała mi się czysto przyjacielska. Na dodatek - kochał mojego kolegę. Między nami był więc czysty układ. Nawet nie wiedziałam, jak się mylę, jak mało go znam. Po kłótni, gdy powiedziałam mu co myślę, gdy "poszłam w odstawkę", zostałam nazwana bezwzględną rudą suką bez skrupułów, a na dodatek dorzucił mi do tego coś w stylu wyznania uczuc.
Czy każda relacja z osobnikiem płci przeciwnej musi się tak kończyc? Wierzę w przyjaźń damsko - męską. Dlaczego musi to byc psute przez bardziej intymne i gorętsze uczucia?

Gdyby nie puściły mi hamulce i nie powiedziałabym tych kilku szczerych, ale wrednych słów, nie dowiedziałabym się pewnie o tym.
i tu kolejna kwestia - czy jeśli ludzie się nie kłócą, nie mówią sobie całej prawdy, nie są wobec siebie szczerzy? Czy możliwe jest, żeby mówic wszystko drugiej osobie i nie "żreć" się z nią?
czasem człowiek chyba powinien przemilczec niektóre kwestie. Sprawic ból, czy pozwolic komuś życ w błogiej nieświadomości? Czasem naprawdę trudny wybór, błoga nieświadomośc jednak może czasem szybko się skończyc...
Człowiek to zdecydowanie najbardziej wybrakowane i najmniej idealne stworzenie chodzące po tej ziemi. Można z tym coś zrobic, lub też nie. Albo próbowac się wybic z tłumu, kosztem "prawdziwych" przyjaciół, kosztem bólu i łez, albo tkwic w miejscu. Dobrze, że każdy z nas ma jako takie prawo wyboru.



co do wakacyjnej niespodzianki: zdradzę pewnie po jakimś czasie. Mieszko wchodzi od czasu do czasu na bloga i nie chcę żeby niespodzianka przestała byc niespodzianką :)
nie wrzucałam ostatnio moich zdjęc, cierpię na ich brak. Ale niedługo może wrzucę filmik, kręcony dziś z nudów i ukazujący naszą głupotę. Nie będzie tam mnie za wiele, ale jest nakręcone takie małe "bum" :)

kolejną pocztówką się "pochwalę". Lubię takie oldschoolowe kartki.
i męczę się z rysunkiem. Próbuję narysowac Deepa, ale jak na razie nie wygląda to na nic.

8 komentarze:

Dżesa pisze...

Również lubię takie oldschoolowe zdjęcia. Pin-up girl i te sprawy :)
Ludzie - dokładnie ich ujęłaś. Nic dodać nic ująć. Aczkolwiek czasem jest trudny wybór pomiędzy powiedzeniem prawdy, a przemilczeniem, gdyż możemy zbyt wiele narazić i stracić.
Dziękuję bardzo za komentarz ;) Miło mi to słyszeć, że moja praca komuś się podoba.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie, gdyż jest nowa notka.
xoxo

--- pisze...

Ciekay blog :p

Zapraszam do mnie :D

http://rubbiv.blogspot.com/
http://kii-life.blogspot.com/

Gocha pisze...

Bob Marley? Szajs?
Co to kreowanie się na "prawdziwych" fanów muzyki reagge robi z dziećmi...
A tę muzykę sama uwielbiam...ale Bednarka nie słucham :D
Chemia - nienawidzę i ogólnie mam tępą głowę do przedmiotów ścisłych ;d

alice. pisze...

Mój męski przyjaciel też był we mnie zakochany, a ja nie chciałam z nim być dlatego spotykałam się z nim wciąż powtarzając jakim jest super kolegą i opowiadając o swoim związku i chyba miał tego dosyć bo osłabił nam się kontakt, ale po jakimś czasie on zrozumiał, że nic z tego ale nie chce tracić mojej przyjaźni i może nie jest tak jak dawniej, ale jest dobrze :P

Anonimowy pisze...

ja na szczęście mam kilku przyjaciół płci męskiej i nie ma mowy o zakochiwaniu się. nawet jeśli, któryś do mnie coś czuje to to skrzętnie skrywa. Ale szczerze wątpię :) Ja tam sądze, że zawsze trzeba mówić prawdę. Niby może zranić i zwykle jak nie jest taka fajna to się obrażają (dziewczyny), ale lepiej jest to komuś od razu powiedzieć niż tłumić to w obie i potem to wszystko z siebie wyrzucić w napadzie złości, zrobić awanturę i trzy razy bardziej zranić tę osobę. Ja zawsze wszystkim mówić o nich prawdę, nawet tą nieciekawą. Muszą pogodzić się z tym, że nie są idealni. :) Ale kto wie, może właśnie dlatego lubimy inne osoby , bo mają te różne wady ?

Anonimowy pisze...

ta ludzie są dziwni !

hmm no tak ta [*] < --- to już przesada ...

fyszka pisze...

Pocztówka taka retro trochę :)
Jestem ciekawa tego filmiku.

diva pisze...

Ok, jutro napiszę notkę o tym gdzie się wybieram.. ewentualnie dziś, ale póóóźnym wieczorem ;)

Prześlij komentarz